Friday, July 26, 2013

Ο επιμενων πελατης νικα!


Ειπα να ενεργοποιησω τη νεα μου πιστωτικη καρτα σημερα μιας και την παλια μου την κλεψανε.
Παιρνω τηλεφωνο την τραπεζα για να την ενεργοποιησουμε τηλεφωνικως, υποτιθεται αμεσως.


Αρχιζει να με ρωταει η κοπελια... και συνεχισε να με ρωταει,  φτανουμε στο ονομα μητρος... οπα...ειχανε αλλο ονομα. Εντελως ασχετο. Δε μου λεγανε τι ονομα. Αλλα δεν ηταν λαθος του τυπου αντι για Βετα να ειναι Τετα.

(εγω) "Μα, λεω εγω η αφελης, στο τραπεζικο λογαριασμο φαινεται το ονομα μητρος".

(υπαλληλος) "Ναι, αλλα εχει γινει λαθος απο εμας και εχει περαστει αλλο ονομα μητρος και δυστυχως  τα αρχεια των καρτων δεν συνδεονται με τα αρχεια των συνδεδεμενων λογαριασμων" (!!!).
(υ) Πρεπει να πατε σε υποκαταστημα μας να βεβαιωσετε το ονομα της μητερας σας."
(ε) "Χρειαζομαι την καρτα τωρα οχι απο Δευτερα και αν, εχω να πληρωσω υπηρεσιες Online, και εχω και τα λουμπαγκα μου και δε μπορω να τρεχω στις τραπεζες για λαθος που κανατε εσεις".
(υ) "Λυπαμαι αυτη την εντολη εχουμε".
Αφου ανταλλαξαμε την τελευταια στιχομυθία 4-5 φορες εκλεισα εκνευρισμενη το τηλεφωνο.



Παιρνω το τμημα των παραπονων. Αναλυω το θεμα.
(υ) "αν εχετε προβλημα ευχαριστως να καταθεσουμε την υποδειξη σας"
(ε) "δε θελω να καταθεσω την υποδειξη μου  ουτε να τρεχω στην τραπεζα επειδη καταχωρησατε λαθος ΕΣΕΙΣ το ονομα της μητερας μου, θελω να ενεργοποιηθει η καρτα μου, αμεσα ".
Deja-vu. Παιξαμε τους παπαγαλους επαναλαμβανοντας τον ιδιο διαλογο αλλες 4-5 φορες.

Καποια στιγμη μου ηρθε η επιφωτηση: "δε με περνατε στο τμημα εξυπηρετησης πελατων?"
Με περασανε. 
Αρχισαμε παλι να παπαγαλιζουμε το ιδιο πραμα:
"θα μου ενεργοποιησετε την καρτα? - οχι θα πατε απο την τραπεζα".


Ευγενεστατοι υπαλληλοι αλλα και ανενδοτοι. Ανενδοτη ομως και εγω. Δεν το εκλεινα.
Στο τελος αρχιζα να ψιλοφωναζω, αλλοτε σαν αγριεμενη, αλλοτε σαν απελπισμενη (γιατι δεν μπορουσα και να παω) και αλλοτε σαν την Αστερω στη σπηλια αλλαλιασμενη ζηταγα να μιλησω και με προισταμενο.
Η υπαλληλος ειχε αρχισει να λυγιζει ή να με φοβαται...
"να σας καλεσουμε πισω?"'. "Να με καλεσετε".

Περνανε σκαρτα 6-7 λεπτα. Με καλουν.

ΚΑΙ Ω ΤΙ ΘΑΥΜΑ τελικα μπορουσαμε να αλλαξουμε το ονομα της μητρος απο το τηλεφωνο, απλα επρεπε να με ξαναρωτησουν τα ιδια στοιχεια και να ηχογραφουν τη συνομιλια μας.


Μου ενεργοποιησαν την καρτα σε μια διαδικασια που πηρε 10 λεπτα και 4 τηλεφωνα (που με πηραν εκεινοι καθε φορα ρωτωντας με και μια νεα πληροφορια για το γενεολογικο μου δενδρο - καλα κανουν οι ανθρωποι, ασφαλεια γαρ).

Για μια δουλεια 10 λεπτων λοιπον που μπορουσε να γινει ανετα τηλεφωνικα,  θελανε σωνει και καλα να με στειλουνε στην τραπεζα.
Εφτασα κοντα στο εγκεφαλικο και στο τελος  ενιωθα και τυψεις που εφτασα στο σημειο να φωναζω στους υπαλληλους.
Οι τελευταιοι δε φταινει σε τιποτε,  οποτε τους ζητησα συγνωμη  αν ανεβασα τους τονους (τους ανεβασα). Ειμαι τετοιου επιπεδου. Ενιοτε.


Δε ξερω αν πρεπει να βρισω ή να πω ευχαριστω στην Alpha Bank.
Θα πω το δευτερο γιατι τελικα φανηκαν ευελικτοι και με εξυπηρετησαν.
Αφου πρωτα, 
 φυσικα, μου εβγαλαν το λαδι. 
Εστω.

Εκεινο που ξερω ομως ειναι οτι δεν πρεπει να υποχωρειτε ευκολα γιατι ολοι αυτοι οι οργανισμοι μπορουν τελικα να σας εξυπηρετησουν αν το θελουν ή αν εσεις τους αναγκασετε.
Τωρα αν θα γλυτωσετε την αποπληξια?
Εεε, μη τα θετε κι ολα δικα σας.


υ.σ.
Απροπο ειμαι βεβαια πλεον πως κλαπηκε η πιστωτικη μου καρτα. Απο μη-ασφαλη συναλλαγη με πολυ μεγαλο ελληνικο εμπορικο ονομα. Το οποιο εντελως τυχαια σταματησε πλεον να χρεωνει τις καρτες online και στις χρεωνει με την παραδοση επιτοπου σε φορητη συσκευη.  Παλι καλα να λεμε.

No comments: